Szczegóły obiektu: Generating of alienation. A review of contemporary Polish school
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/fped/article/view/12879/12661
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/fped/article/view/12879
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Stanek, Bartosz
Data:2013.06.16
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Gmerek, Tomasz
Data:2020.01.19
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Hejwosz-Gromkowska, Daria
Data:2013.12.05
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Łopuszańska, Urszula | Zacharska, Adrianna | Gierszon, Patrycja | Samardakiewicz, Marzena
Data:2020.12.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Łopuszańska, Urszula | Zacharska, Adrianna | Gierszon, Patrycja | Samardakiewicz, Marzena
Data:2020.06.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Nizhneva-Ksenofontava, Nadzeya | Nizhneva, Natallia
Data:2019.02.07
Rodzaj zawartości:teksty
Common Sense and Scientific Inquiry: Remarks on John Dewey’s Philosophy of Educational Progressivism
Twórca:Malitowska, Anna | Bonecki, Mateusz
Data:2016.09.01
Rodzaj zawartości:teksty
Common Sense and Scientific Inquiry: Remarks on John Dewey’s Philosophy of Educational Progressivism
Twórca:Malitowska, Anna | Bonecki, Mateusz
Data:2016.09.01
Rodzaj zawartości:teksty