Szczegóły obiektu: (Un)usual Significance of Dialogue Pedagogy in the Theory of Religious Education
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/pst/article/view/13863/13527
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/pst/article/view/13863
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Zellma, Anna
Data:2018.08.24
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Zellma, Anna
Data:2021.01.13
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Zellma, Anna
Data:2015.12.31
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Zellma, Anna
Data:2019.12.23
Rodzaj zawartości:teksty
Między „formą podawczą” a otwieraniem się na „bycie w dialogu” w biografiach naukowych rocznika 1947
Twórca:Olczak, Edwin
Data:2019.03.22 | 2018
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Zellma, Anna | Kołakowski, Michał
Data:2022.12.16
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Barabas, Magdalena
Data:2020
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Zellma, Anna
Data:2014.01.01
Rodzaj zawartości:pozostałe