Szczegóły obiektu: Wpływ stylu sprawdzania wiadomości uczniów na ich osiągnięcia
Instytucja dostarczająca:Pedagogiczna Biblioteka Cyfrowa
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Temat i słowa kluczowe:
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Nodzyńska, Małgorzata
Rodzaj zawartości:teksty
Czy mogę z tego skorzystać?:poproś o pozwolenie
Twórca:Nodzyńska, Małgorzata
Rodzaj zawartości:obrazy
Czy mogę z tego skorzystać?:poproś o pozwolenie
Twórca:Nodzyńska, Małgorzata
Rodzaj zawartości:obrazy
Czy mogę z tego skorzystać?:poproś o pozwolenie
Twórca:Nodzyńska, Małgorzata
Rodzaj zawartości:pozostałe
Czy mogę z tego skorzystać?:poproś o pozwolenie
Twórca:Nodzyńska, Małgorzata
Data:2008
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Nodzyńska, Małgorzata
Rodzaj zawartości:obrazy
Czy mogę z tego skorzystać?:poproś o pozwolenie
Twórca:Nodzyńska, Małgorzata
Rodzaj zawartości:obrazy
Czy mogę z tego skorzystać?:poproś o pozwolenie
Twórca:Nodzyńska, Małgorzata
Rodzaj zawartości:obrazy
Czy mogę z tego skorzystać?:poproś o pozwolenie