Szczegóły obiektu: Inclusive Special School Teachers’ Self-Assessment of their Diagnostic and Therapeutic Knowledge and Skills
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ikps/article/view/23284/21889
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ikps/article/view/23284
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:BORZĘCKA, ANNA
Data:2019.12.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Mihułka, Krystyna
Data:2019.09.30
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Konieczna, Iwona | Smolińska, Katarzyna
Data:2018.09.09
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Kamińska, Barbara
Data:2018.10.17
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Baron-Polańczyk, Eunika
Rodzaj zawartości:obrazy
Czy mogę z tego skorzystać?:sprawdź warunki licencji
Twórca:Godzwon, Lidia | Krawczyk-Pasławska, Elżbieta
Data:2022.02.03 | 2012
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Baron-Polańczyk, Eunika
Data:2015.07.16 | 2014
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Borzęcki, Zbigniew (1928?-2014). | Korszeń, Anna. | Wójcik, Alicja (medycyna). | Borzęcka, Halina.
Data:1988
Rodzaj zawartości:obrazy