Szczegóły obiektu: Social computer games as a marketing channel for creating and meeting virtual needs. An example of second life
Instytucja dostarczająca:Śląska Biblioteka Cyfrowa
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Zakres:
- Wydawca:
- Relacja:
- Temat i słowa kluczowe:
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Data:2018
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Chmielarz, Witold
Data:2018.12.31 | 2018
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Rykała, Piotr
Data:2020.12.31 | 2020
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Laskowska-Witek Justyna | Mitręga, Maciej
Data:2014
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Szymański, Michał
Data:2019.10.29
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Kowalczuk, Karol
Data:2020
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Karkut, Daniel
Rodzaj zawartości:teksty
Czy mogę z tego skorzystać?:poproś o pozwolenie
Twórca:Kochanowicz, Rafał
Data:2020.06.15
Rodzaj zawartości:teksty