Szczegóły obiektu: A Neurolinguistic Account of Learning Barriers in Thinking Patterns: From the Perspective of Classroom Writing in English
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/gl/article/view/16038/15862
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/gl/article/view/16038
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Peng, Virginia
Data:2018.11.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Wojewódzki, Tadeusz
Data:2013.06.16
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Kwiecińska, Monika | Grzesik, Katarzyna | Siewierska-Chmaj, Anna | Popielska-Borys, Anna
Data:2023.12.31 | 2023
Rodzaj zawartości:obrazy