Szczegóły obiektu: Is learning really just believing? A meta-analysis of self-efficacy and achievement in SLA
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/34236/29667
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/34236
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Goetze, Julia | Driver, Meagan
Data:2022.06.21
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Resnik, Pia | Schallmoser, Christine
Data:2019.09.27
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Violetta Rodek, Violetta Rodek
Data:2020.12.29
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Molińska, Weronika | Olechowska, Anna
Data:2022.12.30
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Alayan, Rowaidah
Data:2018.12.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Mercer, Sarah | MacIntyre, Peter D.
Data:2014.01.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Sobkowiak, Paweł
Data:2019.03.01
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Kratochvílová, Jana
Data:2016.02.11 | 2015
Rodzaj zawartości:obrazy