Szczegóły obiektu: Gradation of Difficulty in Religious Education Inspired by New Curricular Assumptions
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/pst/article/view/4115/4182
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/pst/article/view/4115
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Zellma, Anna
Data:2011.01.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Wiśniewska, Monika
Data:2019.06.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Kroczek, Piotr
Data:2019.09.17
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Prysiazhniuk, O.
Data:2021.06.10
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Zellma, Anna
Data:2013.01.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Kalagurka, Krystyna
Rodzaj zawartości:obrazy
Czy mogę z tego skorzystać?:poproś o pozwolenie
Twórca:Zellma, Anna
Data:2015.12.04
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Zellma, Anna
Data:2015.12.31
Rodzaj zawartości:teksty