Szczegóły obiektu: Egzamin może mieć sens, gdy student będzie sensownie przygotowany – o potrzebie dostosowania „uczenia się” do formy egzaminu
Instytucja dostarczająca:Biblioteka Cyfrowa Uniwersytetu Wrocławskiego
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Współtwórca:
- Dostępność obiektu:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja:
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator:
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Drozd, Anna
Data:2013-01-01-2013-12-31 | 2013
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Jankowski, Krzysztof
Data:2013-01-01-2013-12-31 | 2013
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Szostak, Maciej
Data:2013-01-01-2013-12-31 | 2013
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Rodríguez, Raquel
Data:2010
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Tenenbaum-Kulig, Monika
Data:2013-01-01-2013-12-31 | 2013
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Wszendybył, Anna
Data:2013-01-01-2013-12-31 | 2013
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Kapias, Michał
Data:2008
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Roth-Scholtz, Friedrich (1687-1736)
Data:1725
Rodzaj zawartości:pozostałe