Szczegóły obiektu: Educational “visuality” in Guinea-Bissau in the light of comic book theory. A trans/postcolonial review of didactic/pedagogical ideas in the scope of lusophony (written in disagreement with the new spelling agreement)
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/srp/article/view/20382/19914
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/srp/article/view/20382
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Jankowski, Jakub | Stańczyk, Piotr
Data:2019.12.09
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Łukaszyk, Ewa A.
Data:2019.12.09
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Jukić, Sanja
Data:2012.01.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Szczecińska, Agnieszka | Kowalska, Anna
Data:2010.01.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Stańczyk, Piotr
Data:2019.10.09 | 2019
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Gajewska, Grażyna
Data:2017.06.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Pilawska, Roksana
Data:2021.06.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Adamska-Staroń , Monika
Data:2020.12.26
Rodzaj zawartości:pozostałe