Szczegóły obiektu: The power of the textbook: A framework for analysing the construction of pedagogic identities and pedagogic knowledge in textbooks = Siła podręcznika: ramy analizy konstrukcji tożsamości pedagogicznych i wiedzy pedagogicznej w podręcznikach
Instytucja dostarczająca:Zielonogórska Biblioteka Cyfrowa
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Współtwórca:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator:
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Svendsen, Jesper Tinggaard
Data:2014
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Koc-Kozłowiec, Barbara
Data:2014
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Majdańska-Wachowicz, Urszula
Data:2014
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Rejter, Artur
Data:2014
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Drabik-Frączek, Beata
Data:2014
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Jurewicz-Nowak, Magdalena
Data:2014
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Amborska-Głowacka, Dorota
Data:2014
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Malon, Joanna
Data:2014
Rodzaj zawartości:obrazy