Szczegóły obiektu: Parents in Education – Between Instrumental-Technical and Critical-Emancipatory Discourses
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/se/article/view/21409/21163
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/se/article/view/21409
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Wiatr , Marta
Data:2019.09.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Wiatr, Marta
Data:2024.12.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Przybysz-Zaremba, Małgorzata
Data:2017
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:BIDZIŃSKI, KAROL
Data:2019.06.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Vietienė, Inesa | Malinauskienė, Daiva
Rodzaj zawartości:teksty
Czy mogę z tego skorzystać?:poproś o pozwolenie
Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną – nowe wyzwania dla nauczyciela w edukacji wczesnoszkolnej
Twórca:Klimas, Katarzyna
Rodzaj zawartości:obrazy
Czy mogę z tego skorzystać?:poproś o pozwolenie
Twórca:Ćwirynkało, Katarzyna | Bartnikowska, Urszula Bartnikowska
Data:2020.10.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Magiera, Elżbieta
Rodzaj zawartości:pozostałe
Czy mogę z tego skorzystać?:poproś o pozwolenie