Szczegóły obiektu: Positive behavioural support at schools via designing supportive learning environments
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ikps/article/view/27285/24926
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ikps/article/view/27285
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Skura, Monika
Data:2020.12.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Radziszewska, Maria
Data:2018.12.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Zimmermann, Peter
Data:2017.08.10
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Głowacka-Sobiech, Edyta
Data:2002.03.03
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Kryszyń, Teresa
Data:2015.07.26
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Gołdyn, Piotr
Data:2018.12.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Hučková, Jadwiga | Hučko, Tomáš
Data:2017.03.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Students with native-like English language skills in a Polish school system - a bonus or a handicap?
Twórca:Lech-Piwowarczyk, Ewa
Rodzaj zawartości:obrazy
Czy mogę z tego skorzystać?:poproś o pozwolenie