Szczegóły obiektu: The Interactive Learning Model: A theory that assists the L2 learner in achieving self-awareness
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/gl/article/view/31223/27584
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/gl/article/view/31223
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Johnston, Christine A. | Klein, Gabriella B. | Johnston, Noah | Johnston, Joel
Data:2021.12.30
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Al-Hoorie, Ali H.
Data:2018.12.30
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Csizér, Kata | Kálmán, Csaba
Data:2019.03.22
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Zybert, Jerzy | Lehman, Iga
Data:2019.02.07
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Serafini, Ellen J.
Data:2020.03.29
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Dörnyei, Zoltán
Data:2019.03.22
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Jaroszek, Marcin
Data:2011.12.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Pfenninger, Simone E.
Data:2014.01.01
Rodzaj zawartości:teksty