Szczegóły obiektu: Models as written corrective feedback: Effects on young L2 learners’ fluency in digital writing from product and process perspectives
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/36609/31317
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/36609
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Criado, Raquel | Garcés-Manzanera, Aitor | Plonsky, Luke
Data:2022.12.27
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Reynolds, Barry Lee | Teng, Mark Feng
Data:2021.09.13
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:González-Cruz, Belén | Cerezo, Lourdes | Nicolás-Conesa, Florentina
Data:2022.12.27
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Alisaari, Jenni | Heikkola, Leena Maria
Data:2016.06.30
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Wulff, Nadja | McGury, Sandra
Data:2024.07.09
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Banegas, Darío Luis | Lowe, Robert J.
Data:2021.09.13
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Horbowicz, Paulina | Skrzypek, Dominika | Mikołaj | Kołaczek, Natalia
Data:2020.01.28
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Geist, Monika
Data:2017.09.15
Rodzaj zawartości:teksty