Szczegóły obiektu: The Role of Peer Tutoring in Inclusive Education of Students with Disabilities
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/se/article/view/25666/23412
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/se/article/view/25666
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Twardowski, Andrzej
Data:2018.12.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Pro-inclusive changes in the Polish education system – new opportunities, limitations and challenges
Twórca:Janiszewska-Nieścioruk, Zdzisława | Zaorska, Marzenna
Data:2014.01.01
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Majadley, Enas
Data:2021.05.25
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Czerwińska, Kornelia | Konieczna, Iwona | Beáta Prónay, Beáta Prónay
Data:2020.08.04
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Sławińska, Małgorzata
Rodzaj zawartości:obrazy
Czy mogę z tego skorzystać?:poproś o pozwolenie
Twórca:Twardowski, Andrzej
Data:2020.07.02
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Jędrzejowska, Agnieszka | 0000-0002-8709-047X
Rodzaj zawartości:pozostałe
Czy mogę z tego skorzystać?:poproś o pozwolenie
Twórca:Siadak, Goretta
Data:2016.11.29 | 2016
Rodzaj zawartości:obrazy