Szczegóły obiektu: Young beginning learners’ vocabulary learning via input and output tasks: The role of working memory
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/36123/36365
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/36123
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Young beginning learners’ vocabulary learning via input and output tasks: The role of working memory
Twórca:Teng, Mark Feng
Data:2024.07.24
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Benati, Alessandro
Data:2017.09.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Lee, Jang Ho | Ahn, Joung Joo | Lee, Hansol
Data:2022.09.27
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Cudzich, Bartosz
Data:2012.01.01
Rodzaj zawartości:teksty
Kollokationskompetenz vs. Sprachfertigkeiten bzw. andere Sprachkompetenzen – ein Forschungsüberblick
Twórca:Targońska, Joanna
Data:2019.07.29
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Giessen, Hans
Data:2013.01.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Gu, Peter Yongqi
Data:2018.07.24
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Biedroń, Adriana
Data:2019.07.11
Rodzaj zawartości:teksty