Szczegóły obiektu: Focus and Effects of Peer and Machine Feedback on Chinese University EFL Learners’ Revisions of English Argumentative Essays
Instytucja dostarczająca:Czasopisma Wydawnictwa Uniwersytetu Śląskiego
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: https://journals.us.edu.pl/index.php/TAPSLA/article/view/8642/8977
- Identyfikator: https://journals.us.edu.pl/index.php/TAPSLA/article/view/8642 ;
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Liu, Meihua
Data:2021.01.29
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Liu, Meihua
Data:2023.02.06
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Liu, Meihua
Data:2021.01.18
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Lu, Zhongshe | Liu, Meihua
Data:2015.01.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Cai, Wei | Li, Xiangrong | Liu, Meihua
Data:2013.10.01
Rodzaj zawartości:teksty