Szczegóły obiektu: Why Does a Child with Impairment Usually Become a Disabled Learner?
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/kse/article/view/10875/10465
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/kse/article/view/10875
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Gajdzica, Zenon
Data:2012.12.10
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Gajdzica, Zenon
Data:2016.06.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Chrzanowska, Iwona
Data:2018.10.22
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Szafrańska, Anida
Data:2019.12.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Papaja, Katarzyna
Data:2011.01.01
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Zenon Gajdzica, Zenon Gajdzica
Data:2020.12.29
Rodzaj zawartości:pozostałe
English and other languages in a plurilingual pedagogical approach: A case study from northern Italy
Twórca:Irsara, Martina
Data:2023.06.29
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Gorąca-Sawczyk, Gabriela
Data:2013.01.01
Rodzaj zawartości:teksty