Szczegóły obiektu: The feasibility of integrating form and meaning in the language classroom: A qualitative study of classroom discours Language; Classroom; Qualitative
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/gl/article/view/16044/15869
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/gl/article/view/16044
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Pawlak, Mirosław
Data:2018.11.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Zybert, Jerzy
Data:2018.11.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Pawlak, Mirosław
Data:2019.04.25
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Piniel, Katalin | Albert, Ágnes
Data:2018.03.27
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Pawlak, Mirosław | Oxford, Rebecca L.
Data:2018.07.24
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Trendak, Olga
Data:2019.07.12 | 2013
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Mystkowska-Wiertelak, Anna
Data:2016.12.30
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Piniel, Katalin | Zólyomi, Anna
Data:2022.06.18
Rodzaj zawartości:teksty