Szczegóły obiektu: Heritage, second and third language learner processing of written corrective feedback: Evidence from think-alouds
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/36608/31316
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/36608
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Bowles , Melissa A. | Gastañaga , Kacie
Data:2022.12.27
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Reynolds, Barry Lee | Teng, Mark Feng
Data:2021.09.13
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Criado, Raquel | Garcés-Manzanera, Aitor | Plonsky, Luke
Data:2022.12.27
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:González-Cruz, Belén | Cerezo, Lourdes | Nicolás-Conesa, Florentina
Data:2022.12.27
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Leow , Ronald P. | Thinglum , Anne | Leow , Stephanie A.
Data:2022.12.27
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Chłopek, Zofia
Data:2018.11.05
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Nassaji, Hossein
Data:2011.10.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Konieczna, Anna
Data:2011.01.01
Rodzaj zawartości:teksty