Szczegóły obiektu: Rozwijanie dziecięcych sposobów rozumienia pojęć. Kiedy „rzeczywistość krzyczy”, czyli o problemach uczniowskiego rozumienia tekstów
Instytucja dostarczająca:Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Współtwórca:
- Dostępność obiektu:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja:
- Identyfikator: http://hdl.handle.net/11089/7507
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Wiśniewska-Kin, Monika
Data:2015.03.26 | 2009
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Wiśniewska-Kin, Monika
Data:2022.02.25 | 2011
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Wiśniewska-Kin, Monika
Data:2019.02.19
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Wiśniewska-Kin, Monika
Data:2015.04.07 | 2008
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Wiśniewska-Kin, Monika
Data:2020.12.29
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Wiśniewska-Kin, Monika
Rodzaj zawartości:pozostałe
Czy mogę z tego skorzystać?:poproś o pozwolenie
Twórca:Wiśniewska-Kin, Monika
Data:2015.07.24 | 2008
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Wiśniewska-Kin, Monika
Data:2015.04.07 | 2011
Rodzaj zawartości:obrazy