Szczegóły obiektu: Cooperation of teacher aides, families and teachers in the process of school integration
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ikps/article/view/1591/1564
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ikps/article/view/1591
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Turzák, Tomáš
Data:2014.01.01
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Dąbrowska , Anna | Marek-Banach, Joanna
Data:2020.11.14
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Jachimczak, Beata
Data:2018.12.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Wielebski, Mariusz
Data:2018.10.22
Rodzaj zawartości:pozostałe
From the decision on special education eligibility to an individual educational and therapeutic plan
Twórca:WIELEBSKI, MARIUSZ
Data:2018.09.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Knocińska, Anna
Data:2014.03.01
Rodzaj zawartości:pozostałe
Special School Teachers’ Opinions on Inclusive Education – a Student with SPE in an Inclusive School
Twórca:Chrzanowska , Iwona
Data:2020.12.29
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Niemiec, Marta
Data:2019.12.15
Rodzaj zawartości:pozostałe