Szczegóły obiektu: Deep insight into eye-tracking in glottodidactics Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska, Podręczniki glottodydaktyczne: Struktura — funkcja — potencjał w świetle badań okulograficznych, Warszawa, Wydawnictwo Naukowe IKSI, pp. 563
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/pk/article/view/42677/36336
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/pk/article/view/42677
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Żelazowska-Sobczyk, Magda
Data:2024.07.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Jachimczak, Beata
Data:2018.12.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Wielebski, Mariusz
Data:2018.10.22
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Turzák, Tomáš
Data:2014.01.01
Rodzaj zawartości:pozostałe
From the decision on special education eligibility to an individual educational and therapeutic plan
Twórca:WIELEBSKI, MARIUSZ
Data:2018.09.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Special School Teachers’ Opinions on Inclusive Education – a Student with SPE in an Inclusive School
Twórca:Chrzanowska , Iwona
Data:2020.12.29
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Knocińska, Anna
Data:2014.03.01
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Trzcińska-Król, Maria
Data:2020.10.15
Rodzaj zawartości:pozostałe