Szczegóły obiektu: Dialogue in teacher qualitative inquiry: does it affect teacher-researchers and their learners or not?
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/gl/article/view/335/242
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/gl/article/view/335
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Wiśniewska, Danuta
Data:2011.01.01
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Śliwerski, Bogusław
Data:2020.12.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Smuk, Maciej
Data:2017.03.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Deptuła, Maria | Borisch, Szymon
Data:2020.01.19
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Teusz , Grażyna
Data:2017.03.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Wąsikiewicz-Firlej, Emilia | Lankiewicz, Hadrian
Data:2019.03.22
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Szczot, Monika
Data:2017.06.15
Rodzaj zawartości:teksty
Między „formą podawczą” a otwieraniem się na „bycie w dialogu” w biografiach naukowych rocznika 1947
Twórca:Olczak, Edwin
Data:2019.03.22 | 2018
Rodzaj zawartości:obrazy