Szczegóły obiektu: False Alternative, or the Meanders of Non-Segregative Education
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/se/article/view/26204/23897
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/se/article/view/26204
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Fetzki, Tomasz
Data:2018.12.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Wielebski, Mariusz
Data:2018.10.22
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Kolypayeva, Alla
Data:2016.03.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Bar, Nava | Kizel, Arie
Data:2015.12.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Knapik-Szweda, Sara
Data:2019.12.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Starek, Lukas
Data:2019.09.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Special School Teachers’ Opinions on Inclusive Education – a Student with SPE in an Inclusive School
Twórca:Chrzanowska , Iwona
Data:2020.12.29
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:CHRZANOWSKA, IWONA
Data:2019.06.15
Rodzaj zawartości:pozostałe